پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش قدرت ایران اسلامی در مجامع جهانی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

استاندار البرز با بیان اینکه باید همه آگاه باشند که دشمنان نظام تبلیغات خود را به صورت گسترده آغاز کرده‌اند و برای نیل به اهداف شوم خود مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع می‌کنند، افزود: مشارکت حداکثری مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز به بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: معظم له بارها از حق و تکلیف مردم در انتخابات و افزایش اقتدار و امنیت کشور به واسطه پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی یاد کرده‌اند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب از خواص خواستند که برای امیدآفرینی و جلب مشارکت حداکثری وارد میدان شوند و خواص افراد تاثیرگذار و صاحب نفوذ محسوب می‌شوند.
وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب، البرز را ایران کوچک لقب داده اند و این استان نمادی از وحدت، انسجام و همگرایی مردم است.
استاندار البرز بیان کرد: اتحاد و همبستگی بسیار خوبی بین مدیران و مسوولان قوای مختلف در استان شکل گرفته و امید است که خروجی این هماهنگی و همراهی، جشن مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش باشد.
عبداللهی یاد آورشد: اگر هر یک از ما نسبت به آگاهی بخشی به اطرافیان اقدام کنیم، زمینه حضور پرشور جمع بزرگی از مردم را فراهم می کنیم.
عبداللهی گفت: باید همه آگاه باشند که دشمنان نظام تبلیغات خود را به صورت گسترده آغاز کرده‌اند و برای نیل به اهداف شوم خود مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع می‌کنند.
استاندار البرز افزود: مشارکت حداکثری مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد.
وی گفت: طیف‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی باید فعالانه و با ارادت قلبی ویژه خود به نظام و انقلابی که حاصل خون پاک شهدا و ایثارگران است، به میدان بیایند.
عبداللهی افزود: گلایه هایی وجود دارد ولی هیچ کس با آرمان هایی که ۲۵۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون ایثارگری که از دل خانواده‌های ما هستند، مخالفتی ندارد.
وی تاکید کرد: از تمام مدیران استان انتظار می‌رود که تکریم و دیدارهای چهره به چهره با مردم را با جدیت در دستور کار قرار دهند و برای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم از نهایت اختیارات خود استفاده کنند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات