printlogo


افزایش قدرت ایران اسلامی در مجامع جهانی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
افزایش قدرت ایران اسلامی در مجامع جهانی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
کد خبر: 14359
استاندار البرز با بیان اینکه باید همه آگاه باشند که دشمنان نظام تبلیغات خود را به صورت گسترده آغاز کرده‌اند و برای نیل به اهداف شوم خود مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع می‌کنند، افزود: مشارکت حداکثری مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد.
البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز به بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: معظم له بارها از حق و تکلیف مردم در انتخابات و افزایش اقتدار و امنیت کشور به واسطه پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی یاد کرده‌اند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب از خواص خواستند که برای امیدآفرینی و جلب مشارکت حداکثری وارد میدان شوند و خواص افراد تاثیرگذار و صاحب نفوذ محسوب می‌شوند.
وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب، البرز را ایران کوچک لقب داده اند و این استان نمادی از وحدت، انسجام و همگرایی مردم است.
استاندار البرز بیان کرد: اتحاد و همبستگی بسیار خوبی بین مدیران و مسوولان قوای مختلف در استان شکل گرفته و امید است که خروجی این هماهنگی و همراهی، جشن مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش باشد.
عبداللهی یاد آورشد: اگر هر یک از ما نسبت به آگاهی بخشی به اطرافیان اقدام کنیم، زمینه حضور پرشور جمع بزرگی از مردم را فراهم می کنیم.
عبداللهی گفت: باید همه آگاه باشند که دشمنان نظام تبلیغات خود را به صورت گسترده آغاز کرده‌اند و برای نیل به اهداف شوم خود مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع می‌کنند.
استاندار البرز افزود: مشارکت حداکثری مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد.
وی گفت: طیف‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی باید فعالانه و با ارادت قلبی ویژه خود به نظام و انقلابی که حاصل خون پاک شهدا و ایثارگران است، به میدان بیایند.
عبداللهی افزود: گلایه هایی وجود دارد ولی هیچ کس با آرمان هایی که ۲۵۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون ایثارگری که از دل خانواده‌های ما هستند، مخالفتی ندارد.
وی تاکید کرد: از تمام مدیران استان انتظار می‌رود که تکریم و دیدارهای چهره به چهره با مردم را با جدیت در دستور کار قرار دهند و برای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم از نهایت اختیارات خود استفاده کنند.






 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/14359