پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده ‌سپاه ‌استان ‌البرز

گفتمان بدون ‌قدرت راه به جایی نمی‌برد

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ همایش"وعده صادق" برای بررسی ابعاد مختلف پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حضور سردار "علیرضا حیدرنیا" فرمانده سپاه استان البرز و به همت دانشگاه فرهنگیان در سالن حکیم فردوسی فردیس کرج برگزار گردید.

البرز- رمزگشانیوز؛ در این برنامه دو ساعته ابتدا دکتر قبادیان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز ضمن خیرمقدم به میهمانان و حاضرین، هدف از برگزاری همایش وعده صادق را تبیین ابعاد پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی، تجلیل از سبزقامتان ودلار مردان سپاه استان، اعلام حمایت از دانشجویان و اساتید حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای حوزه آمریکا و اروپا بیان نمود. قبادیان با اشاره به ابعاد پاسخ غرورآمیز ایران رژیم صهیونیستی افزود:وعده صادق بی‌نظیر بوده و ما امروز می‌خواهیم ضمن ارتقا سطح فکری، بینشی و ارزشی خود نسبت به آن از خیزش دانشجویان حق‌طلب در دانشگاه‌های جهان حمایت کرده و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام نمائیم.

وعده صادق یک مطالبه عمومی بود
پس از سخنان کوتاه حجت‌الاسلام صاحب‌الامیری و قرائت بیانیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توسط عرفان گلزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز ضمن قدردانی از برگزاری به هنگام همایش وعده صادق در دانشگاه فرهنگیان افزود:
امروز اسرائیل هیچ شاخصه‌ای برای پیروزی در جنگ غزه ندارد.وی در تشریح چرایی و چیستی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی گفت:بعد از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت فرماندهان سپاه یک مطالبه عمومی برای پاسخگویی از طرف سپاه شکل گرفت.
نهایتا سپاه بعد از ۹ روز انتظار با یک عملیات پیچیده و ترکیبی مستقیما از خاک ایران با انبوهی از موشک و پهپاد مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده و هیمنه آسیب‌ ناپذیری این رژیم پوشالی را بهم ریخت.
ارزش حمله ایران از منظر شهرک‌نشینان تماشایی است. تمام سرزمین‌های اشغالی در این ۹ روز در خوف و رجا بوده و در استرس و فرار به پناهگاه زیست می‌کردند و خلاصه عملیات روانی سنگینی به رژیم صهیونیستی تحمیل گردیده و اسرائیل نتوانست از عملیات ما بهره‌برداری سیاسی نماید.

همدلی در داخل بازنشانی قدرت در خارج  
حمله به اسرائیل بدون استفاده از اصل غافلگیری از داخل ایران بازتاب گسترده بین‌المللی داشته و علی رغم مشارکت بیش از ده کشور خیلی از موشک‌های نسل قدیم ما توسط پدافندهای پیشرفته غرب رهگیری نشده و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت نمودند.
سردار حیدرنیا با اشاره به رمز عملیات وعده صادق یا محمد رسول الله افزود: در دنیای جدید گفتمان بدون قدرت و موشک بردی نداشته و به جایی نخواهد رسید عرصه بین‌الملل عرصه قدرت و اقتدار است وعده صادق نشان داد که اگر ما با قدرت در تحولات منطقه‌ای و جهانی ظاهر شویم پیروز میدان خواهیم بود. حیدرنیا با اشاره به شبهه‌افکنی دشمنان در خصوص دستاوردهای قدرت‌نمایی ایران افزود: ترسو بودن و احترام گذاشتن به قدرت دو خصیصه آمریکایی‌هاست. محصول وعده صادق بازنشانی قدرت نظام در عرصه‌ بین الملل و ایجاد همدلی در داخل کشور بود

رضا قاسم‌پور









 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات