شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اخبار ویژه
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران مطرح کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان، تصمیم گرفته شد با نسخ کاغذی بیماران و با همان محاسبات مالی که به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت، به بیماران خدمات ارائه شود.
۳۱ فروردین در تقویم ایرانی روز ملی گندم و نان است. ابتدا این روز مهم را به کشاورزان گندم کار (کاشت، داشت و برداشت) آسیاب‌بانان و همچنین صنف زحمت‌کش نانوایان تبریک می‌گویم.
سخنگوی آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا پایان فروردین‌ماه خبر داد.
توسعه فرهنگی هرجامعه با توسعه آموزش و پرورش همراه هست و قلب فرهنگی هرجامعه نظام آموزشی آن جامعه است.
روزی روزگاری از مسیر خیریه هم‌نمک تهران پیگیر مساعدت‌های مالی، مشاوره‌ای و معنوی برای خانواده‌های آسیب‌پذیر، اولیای بدسرپرست و بی‌سرپرست برخی از مدارس حاشیه‌ای کرج بودیم. یادش بخیر.
تیم پشتیبانی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه هیچ درخواستی از کاربران برای ارسال اطلاعات نداشته است، اعلام کرد: همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری افراد و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره‌برداری رسیده است، از افتتاح ۹ هزار تخت دیگر در سالجاری خبر داد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس مدیریت مرکز شبکه وزارت بهداشت از بازنگری طرح گسترش شبکه بهداشت کشور خبر داد.
سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در ششم فروردین ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در اطلاعیه‌ای زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی را از سه شنبه ۲۸ فروردین اعلام کرد.
مدیرکل دارو و ‌مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: کمبودهای دارویی کشور در سال ۱۴۰۲ با کاهش ۶۷ درصدی، از ۴۲۰ قلم در مهرماه ۱۴۰۱ و میانگین ۳۴۲ قلم در ‌شهریور تا آبان سال ۱۴۰۱ به میانگین ماهانه ۱۱۲ قلم رسید.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد ماه انجام می‌شود.