پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
اخبار ویژه
هزاران نفر از کارگران سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شرایط منطقه از هفت ماه گذشته تا کنون، مطرح کرد: دنیا در هفت ماه اخیر دید چه کسی در نقطه کانونی شرارت در منطقه قرار دارد.
هشت سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و پاکستان در حضور آیت الله رئیسی و محمد شهباز شریف به امضا رسید.
بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، نیروهای مسلح ایران با انجام حملات ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد اهدافی را در منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم رژیم صهیونیستی هدف قرار داد. سپاه با انتشار بیانیه‌ای نام عملیاتی انتقامی علیه رژیم صهیونیستی را «وعده صادق» نامید؛ نامی آشنا که پیش از این هم مورد استفاده قرار گرفته بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از روند کاهشی نرخ تورم خبر داد و گفت: تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد رسیده و تورم نقطه به نقطه نیز در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.
دفاع مشروع ایران از تجاوز علنی صهیونیسم به خاک وطن بار دیگر اقتدار سرزمینی ایران اسلامی را به رخ دنیا کشانید. اقتداری که نیروهای نظامی این کیان من جمله سپاه پاسداران نقش مهمی در آن داشته‌اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند «وعده صادق» اعلام کرد: مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.
داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در محکومیت شدید رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد موضع‌گیری انجام داد و گفت: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.
بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تأسیسات مهم در این استان به ویژه تأسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.
سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.