شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرویس‌ مدارس ‌یا ‌وسایط ‌نقلیه‌ عمومی؟!

امروز صبح ساعت ۶/۴۵ برای رفتن به متروی کرج به ایستگاه ون‌های‌ خیابان شهید مطهری (جنب فلکه اول گوهردشت) رفتم ماشینی نبود از راننده ونی که کمی دورتر از ایستگاه ایستاده بود پرسیدم؛ پس ماشینهای مترو کجایند؟ گفت: حالا می‌آیند چون اغلب سرویس مدرسه و اداره دارند. بعد با ماشین یک شخصی بد اخلاقی به مترو آمدم.

یادداشت- رمزگشانیوز؛ در این مطلب به قلم سبحانی‌زاده می‌خوانید: اگر توصیه شهرداری اینست که از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنیم. با این نظم نداشته و بلبشو که نمی‌شود قربانت شوم. اتوبوس هم که نیست مترو هم که وجود ندارد چه باید کرد؟ 

انصاف و عدالت در پارک فاتح کرج
در کوی اتحاد که از محلات خوب کرج است مدتها یک نانوایی خوبی بود با شاطری خوبتر که بربری‌هایش آپشن کنجد نداشت.این نانوایی در ساعت معقول(ساعت ۶ صبح) پخت را شروع می‌کرد. اخیرا نانوایی دیگری آمده که بیشتر نان آپشن دار می‌پزد و دانه‌ای ده تومن وجه رایج مملکت می‌فروشد ۱۸۰۰۰ ریال کجا و ۱۰۰،۰۰۰ ریال کجا؟!
نانوای جدید  بیش از پنج برابر فروخته و بعد هم گاهی ساعت هفت و نیم شروع به پخت می‌کند خدایا انصاف کرامت کن.

تیرهای چراغ برق پارک فاتح
من هر روز ساعت ۶ صبح از کوی اتحاد و خیابان استقلال جنوبی (روبروی پلیس پیشگیری) برای پیاده‌روی به باغ فاتح می‌روم اولا  تیرهای خیابان بهار یا لامپ ندارند یا اگر هم دارند روشن نیستند. شاید اقتصادی باشد، غافل از اینکه دزدان در تاریکی راحت تر ماشین می‌دزدند و خدای نکرده آدم‌ها را خفت می‌کنند بخصوص که یک کاجستانی بنام پارک گلستان درست کرده‌اند ، بندگان خدا پاکبانان هم نمی‌توانند زباله ها را ببینند و جارو کنند. حل این ریز مشکلات نیز نظر مساعد مسئولین را می‌طلبد.

راستش از اینکه می‌توانم حرف دلم را در قالب مطلب در پایگاه خبری و مردمی رمزگشا مطرح کنم خوشحال هستم. ظاهرن هنوز هم تک و توک گوش شنوائی برای بیان مشکلات مردم پیدا می‌شود.

شهروند خبرنگار






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات