شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از پویش ملی مردمی "نه به ته سیگار" تا انتصاب در شهرداری منطقه ۴ کرج

دوشنبه ۹ صبح ۳ اردیبهشت ۴۰۳ با هماهنگی دکترچپردار (رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر کرج) در معیت سرکار خانم بهاور موسس پویش ملی مردمی "نه به ته سیگار" به دیدار مهندس دقیقیان شهردار منطقه ۴ مهرشهر می‌رویم.تا شهردار از جلسه فارغ شوند گپی با مسئول دفتر شهردار می‌زنیم. سپس سری به روابط عمومی زده و با استقبال گرم مهندس حنیفه (روابط عمومی و امور بین‌الملل) مواجه می‌شویم.

البرز- رمزگشانیوز؛ در این مطلب به قلم رضا قاسم‌پور می‌خوانید: دوشنبه ۹ صبح ۳ اردیبهشت ۴۰۳ با هماهنگی دکترچپردار (رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر کرج) در معیت سرکار خانم بهاور موسس پویش ملی مردمی "نه به ته سیگار" به دیدار مهندس دقیقیان شهردار منطقه ۴ مهرشهر می‌رویم. تا شهردار از جلسه فارغ شوند گپی با مسئول دفتر شهردار می‌زنیم. سپس سری به روابط عمومی زده و با استقبال گرم مهندس حنیفه (روابط عمومی و امور بین‌الملل) مواجه می‌شویم. حنیفه فردی گشاده‌رو، مردم‌دار و ذاتا از جنس روابط عمومی بوده و با مراجعین در نهایت آرامش و با رویکرد اقناعی و ایجابی برخورد می‌کند.
بالاخره سراغ مهندس دقیقیان شهردار می‌رویم و بحث همکاری حداکثری با پویش ملی مردمی "نه به ته سیگار" و همچنین بحث پوشش خبری اتفاقات شهرداری در "پایگاه خبری رمزگشا" را طرح موضوع می‌کنیم شهردار از هر دو موضوع استقبال کرده و دستورات لازم را به مسئولین دوایر مختلف صادر می‌کند.
از دفتر شهردار خارج شدنی چند نفر از مقامات شهرداری دسته‌جمعی وارد دفتر شهردار می‌شوند حس خبرنگاری‌ام می‌گوید که خبری در راه‌است.
کنجکاو می‌شوم ولی کسی دقیقا نمی‌داند موضوع جلسه فورس ماژور شهرداری چیست.
ظهر در تورق کانال شهرداری منطقه ۴ مهرشهر می‌خوانیم.
"طی جلسه ای با حضور کیانی معاون مالی و اقتصادی، ملک‌زاده رئیس اداره حراست، میرتقی رئیس اداره بازرسی و جمعی از مسئولین منطقه چهار، امیر میربزرگی به عنوان سرپرست اداره برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۴ معرفی و از تلاشهای "علی‌نامور" در مدت تصدی این پست تقدیر به عمل آمد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات