پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌ها و کمبودها در البرز

استاندار البرز با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان نباید کار مردم را منوط به ساعت اداری کنند، مطرح کرد: عقب‌ماندگی‌ها و کمبودها در البرز فراوان است و باید با کار شبانه‌روزی نسبت به جبران آنها اقدام کنیم.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان البرز ضمن تشریح شرایط استان و بیان ضرورت‌ها برای ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی، افزود: با توجه به حجم بالای مراجعان به بیمارستان‌های البرز برای کاهش مشکلات درمانی مردم باید بیمارستان سیدالشهدا(ع) کرج هر چه سریع‌تر تکمیل شود.
وی ادامه داد: بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان گذشته و وزارت راه و شهرسازی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این مجموعه اقدام کند.
عبداللهی گفت: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی پیمانکار، مقرر بود که این بیمارستان تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد بنابراین پایان بهار ۱۴۰۳ آخرین فرصت برای متولیان این امر محسوب می‌شود چراکه مردم استان به‌ویژه کلانشهر کرج نیاز جدی به این امکان مهم دارند.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲ تختی طالقان، افزود: جانمایی این بیمارستان در سنوات گذشته مصوب شده و اکنون مردم در انتظار ساخت و بهره‌برداری آن هستند بنابراین دستگاه‌های مربوطه اعم از اجرایی، خدمات رسان و شهرداری‌ها باید تعامل لازم را برای تحقق پروژه داشته باشند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات