جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رخ به رخ پیکان وانت با پژو

رئیس پلیس راه استان البرز از وقوع یک فقره تصادف رانندگی بین یک خودرو پیکان وانت با پژو ۴۰۵ در جاده کرج چالوس خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک نفر فوت و ۶ نفر مجروح شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «پیمان کرمی» در این خصوص بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه پیکان وانت و خودرو پژو در حوالی تونل شماره ۲ کرج جاده کرج چالوس،  بلافاصله مأموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حال تردد از مسیر شمال به جنوب جاده کرج چالوس بوده که به دلیل نامشخصی از مسیر خود خارج و وارد لاین مخالف شده که در این حین با یک خودرو ۴۰۵ به صورت شاخ به شاخ برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه راننده خودروی پیکان وانت فوت و راننده خودرو پژو به همراه 5سرنشینش دچار مجروحیت شدند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده پیکان وانت در کنترل وسیله نقلیه و ورود به لاین مخالف اعلام کردند، خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه با حضور عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در پایان به رانندگان توصیه کرد که در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی کردن خودداری کرده و پس از اندکی استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات