دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه در صورت بی‌توجهی دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ آیت‌الله سیید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مفصل و جامع رهبرمعظم انقلاب در دیدار با کارگران افزود: توجه به این بیانات در رسیدن به خودکفایی و استقلال همه جانبه اقتصادی کشور تاثیر گذار است.
وی بیان کرد: امروز همگان باید تلاش کنیم تا ارزش کار برای جامعه روشن شود و کسی بیکار نماند بنابراین رسانه ها باید فضای تبلیغاتی خود را در این بخش به کار گیرند و ارزش کار را بیان کنند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: کارگر کسی است که کار می‌کند و کشور را به عزت و استقلال می رساند" بنابراین باید روی این موضوع توجه ویژه‌ای داشت.
وی یاد آورشد: دین اسلام به کارگر اهمیت می دهد و مصرف گرایی را نهی می‌کند بنابراین همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب کنند چراکه با نگاهی گذرا می توان دریافت که رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) اهل کار بودند.
امام جمعه کرج گفت: بخشی از امنیت شغلی کارگران که رهبرمعظم انقلاب فرمودند برعهده دستگاه های اجرایی است و بخشی هم مردم دخیل هستند که باید مردم گفتمان سازی به جهت خرید کالای ایرانی به عنوان حاصل کار کارگرایرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز دربخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم گفت: ویژگی های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه ای داشت جستجو کرد.
وی افزود: مهمترین اقدام شهید مطهری نظم و برنامه داشتن بود و نظم این شخصیت بزرگوار در امور فردی و اجتماعی مشهود بوده است؛ از دیگر ویژگی های شهید مطهری توجه به نیازهای فکری و اعتقادی جامعه بود به طوری که از دهه ۳۰تا دهه ۶۰ که جریانات متعددی به دنبال ترویج فرهنگ استعماری و افراطی گری در دین و کمونیست بودند این استاد بزرگ در میدان یک تاز بود.
آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: مباحث شهید مطهری مورد نیاز جامعه اسلامی است و کتابهای این شهید والامقام نیازهای معرفتی را پاسخگو است ؛ شهید مطهری استاد تراز انقلاب و الگو برای کسانی است که آموزش و تربیت را مدنظر قرار می دهند .
امام جمعه کرج تاکید کرد: مهمترین راهبرد انقلاب تربیت نسل عالم با فرهنگ و آموزه های اهل بیت (ع) است ؛فعالان جبهه انقلاب باید مراقب باشند که نظام آموزشی گرفتار اسناد ۲۰۳۰ یا سکولار نشود؛ معلمی جلوه ای از هنر الهی است و روز معلم روز تکریم عشق و ایثار است که قامت این قشر در تربیت نسل آینده خم شده است.
وی اضافه کرد: معلمی درایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از اموردیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر ، تعهد و دغدغه مندی را در نسل های مختلف تقویت سازند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب افزود: قدرت و اعتبار کشور وابسته به نیروی انسانی آن است که معلمان سازنده این نیروی انسانی هستند.
امام جمعه کرج همچنین درادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) ادامه داد: معلمی شغل الهی است که مسوولیت انسان سازی را دارد.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز همچنین درادامه گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را براسراییل بسته و نفس هایش را به شماره انداخته است.
آیت الله حسینی همدانی که دراین بخش از سخنان خود که با شعارهای مرگ براسراییل و مرگ برآمریکا نمازگزاران همراه بود، افزود: آمریکا با وتو کردن ، کمک کردن اسلحه و مهمات نیز به همراه برخی از بیچارگان منطقه نتوانست کاری پیش ببرد.
وی یاد آورشد: آمریکای صهیونیست زیربار عضو رسمی سازمان ملل شدن کشور فلسطین نرفت و آن را عنوان و اقدام شتابزده اعلام و وتو کرد ؛ انگلیس که اسراییل ساخته دست اوست هم مخالفت نکرد و مهمات ، تسهیلات نظامی به اسراییل می‌دهند.
امام جمعه کرج گفت: در داخل کشور ما عده ای قلم به مزد که اعتقاد به هیچ مرامی ندارند وعده صادق را کتمان می کنند یا در تلاش هستند امید به آینده را ازبین ببرند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: اگرچه بیانات رهبرمعظم انقلاب درپاسخ به این افراد کفایت می کند ولی آنچه باید گفت این است که موضوع اصلی اثبات قدرت ایران و نیروی های مسلح است نه تعداد موشک های به هدف اصابت کرده که اگر این نکته برای مردم جا بیفتد بقیه مسایل حاشیه ای ارزشی ندارد.
وی که دراین بخش از سخنان خود با شعار مرگ براسراییل نمازگزاران همراه بود؛ بیان کرد: اقدام سپاه در پاسخ به تجاوز صهیونیست ها به دنیا و مردم ستمدیده پوشالی بودن اسراییل را نشان نداد و هیبت اسرائیل را فروریخت.
امام جمعه کرج گفت: امروز نفرت از آمریکا اعیان شده و آزادگان شعار مرگ برآمریکا سرمی دهند بنابراین غزه در این نبرد پیروز است چون دردل دنیای غرب مظلومیت خود و پلیدی استکبار را به تصویر کشید.
وی در این بخش که نیز با تکبیر نمازگزاران همراه بود اضافه کرد: وقتی در انگلیس و سایر کشورها تظاهرات چندین هزار نفری برعلیه صهیونیست می بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات غزه همچنان پیروز است چون اسلام پیروز است.
نماینده ولی فقیه درادامه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه درصورت بی توجهی دچار خسارت‌های جبران ناپذیری خواهیم شد.
وی اضافه کرد: نگویید دور دوم انتخابات مهم نیست چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است.
امام جمعه کرج تاکید کرد: طبق زمانبندی این دوره از انتخابات نیز در حوزه انتخابیه کرج برگزار خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود بصیرت ، دشمن شناسی، ولایتمداری و صبوریت را از مولفه های قرار گرفتن در زمره یاران امام زمان عج‌الله برشمرد.
در نماز جمعه این هفته شهرستان کرج میز خدمت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج برای رسیدگی به مطالبات مردمی برپاشده بود و پس از ایراد خطبه‌های نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج از شماری از کارگران نمونه قدردانی شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات