شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۹۵ درصد اراضی آزادراه شهید سلیمانی کرج آزادسازی شد

شهردار کرج اعلام با اشاره به اینکه ۹۵ درصد املاک مسیر آزادراه شهید سلیمانی کرج تملک شد، مطرح کرد: تا پیش از این ۹۰ درصد از اراضی دارای معارض پروژه آزادسازی شده بود و با افزوده شدن پنج درصد دیگر اکنون ۹۵ درصد اراضی پروژه آزادسازی شده و برای اجرای عملیات احداث در اختیار معاونت فنی عمرانی و شرکت کنارگذر شمالی قرار داده شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز سه نشبه در حاشیه بازدید از آزاد را شهید سلیمانی کرج گفت: با حمایت دادستانی مرکز استان البرز پس از ۹ سال به تازگی مشکل معارضان عمده این آزاد راه برطرف شد.
وی با بیان اینکه تا پیش از این ۹۰ درصد از اراضی دارای معارض پروژه آزادسازی شده بود، اضافه کرد: با افزوده شدن پنج درصد دیگر اکنون ۹۵ درصد اراضی پروژه آزادسازی شده و برای اجرای عملیات احداث در اختیار معاونت فنی عمرانی و شرکت کنارگذر شمالی قرار داده شد.
شهردار کرج گفت: بر این اساس در روزهای اخیر دیواره های شهرک هلی کوپتر سازی و ویلاهای شخصی موجود در این محدوده با تلاش تیمی از کارکنان شهرداری کرج آزادسازی و تخریب شد که این امر به پیشرفت هر چه سریع تر پروژه کمک خواهد کرد.
کیانی خاطرنشان کرد: با آزادسازی و تخریب سازه های موجود در این اراضی، روند احداث آزاد شهید سلیمانی کرج و اتصال آن به آزاد راه کرج – قزوین ممکن شد.
عملیات ساخت آزاد راه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر از تیرماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد و قرار بود پس از سه سال به بهره برداری برسد که موانع و مشکلات مختلف از تکمیل به موقع این پروژه جلوگیری کرد.
با اهتمام شورای ششم و شهرداری کرج آذر ماه سال گذشته هفت کیلومتر از این آزاد راه زیر بار ترافیک رفت.
آزادراه شهید سلیمانی در امتداد آزادراه شهید همت در دست احداث قرار گرفته که از غرب به آزاد راه کرج - قزوین متصل می‌شود.
طبق گزارش کارشناسان، این آزادراه بیش از ۴۰ درصد ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین را جذب خواهد کرد. 
پیش بینی می‌شود آزاد راه شهید سلیمانی کرج تا شهریورماه امسال به طور کامل تکمیل و زیر بار ترافیک برود.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات