جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه به سامانه نما مراجعه کنند

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه خود از مراجعه حضوری به دایره‌های پلیس آگاهی خودداری و فقط برای شناسایی اموال مسروقه به سامانه نما مراجعه کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادر بیگی» گفت: اکنون مشخصات  یک هزارو ۷۲۶ قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می‌توانند برای شناسایی به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۲۵ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و اموال ۸۹ مالباخته شناسایی شده است.

سرهنگ نادربیگی افزود: مالباختگان تا پیش از راه‌اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

وی خاطر نشان کرد : در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

 سامانه نما نرم افزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را رصد کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات