شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرز آغاز شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اعلام کرد که ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران این استان روز یکشنبه با پیام ویدئو کنفرانسی وزیر راه وشهرسازی در شهرجدید هشتگرد آغاز شد.

به گزارش رمزگشانیوز  «سلیمان رستمیان» گفت:  خادمان شهدا و مسئولان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در قالب یک تفاهم‌نامه این واحدهای مسکونی را پس از ساخت در اختیار خانواده‌های ایثارگر قرار خواهند داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت : با احداث این واحدها، ساخت سه هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان تحقق می یابد.

وی اظهار کرد: مسکن یکی از اصلی‌ترین مشکلات ایثارگران است و امروز خرسندیم که الطاف خداوند و پیگیری های صورت گرفته توسط بنیاد و دیگر مسوولان توانستیم کلنگ ۶۰۰ واحد مسکونی در هشتگرد را بر زمین بزنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان باید رفع مشکلات ایثارگران باشد، بنیاد تمام تفاهم‌نامه های  منعقده در راستای خدمت به ایثارگران را تا حصول نتیجه پیگیری و در تمامی مراحل ساخت واحدهای مسکونی نظارت دارد تا تا بتوانیم خدمتی ارزشمند به ایثارگران ارائه کنیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات