شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای اجرای مطلوب توزیع الکترونیکی گاز مایع روی داد؛

برگزاری دوره آموزشی برای دهیاران شهرستان طالقان

به منظور تسهیل و اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در بستر کارت بانکی، دوره آموزشی و توجیهی برای تمامی دهیاران شهرستان طالقان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  جلسه آموزشی با حضور مدیر اجرای طرح گاز مایع (ال‌پی‌جی)، سرپرست کنترل و نظارت و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی منطقه البرز در این مورد گفت: به دلیل وجود نقاط سخت‌گذر در استان و برای رفاه حال شهروندان در ثبت‌نام خانوارهای مصرف‌کننده گاز مایع (ال‌پی‌جی) و نفت‌سفید در بستر کارت بانکی، کارشناسان منطقه البرز با حضور در شهرستان‌ها و بخشداری‌های استان از نزدیک مشکلات و موانع موجود در این طرح را بررسی و راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم را به دهیاران شهرستان طالقان ارائه دادند.

فهیمه ‌سادات قلندرزاده افزود: خانوارها و مصرف‌کنندگان گاز مایع اعم از صنفی و صنعتی که تاکنون در این مورد اقدام نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR مراجعه و پس از ثبت‌نام و دریافت کد کاربری، با حضور در نواحی منطقه البرز و با اعلام مشخصات سرپرست خانوار، نسبت به فعال کردن کارت بانکی خود اقدام و گاز مایع و نفت سفید خود را به قیمت مصوب از فروشندگی‌های ثبت شده در سامانه و با استفاده از کارت بانکی مربوطه دریافت کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات