شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار پلیس البرز در خصوص تبلیغات فروش سوالات کنکور

معاون هماهنگ کننده پلیس البرز به کاربران در خصوص تبلیغات فروش سوالات کنکور هشدار داد و گفت: با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها بازار تبلیغات اغواکننده شیادان مجازی گرم شده و به دنبال طعمه‌ها برای رسیدن به اهداف خود هستند .داوطلبان فریب کلاهبرداران را نخورند.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ  پیمان لطیف  اظهار کرد: کلاهبرداران سایبری با ترفند فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی قصد سوءاستفاده مالی از داوطلبان را دارند و از آنها کلاهبرداری می‌کنند.
لطیفی بیان کرد: داوطلبان بدانند سوالات کنکور تا لحظه برگزاری آزمون در قرنطینه است و ادعای دسترسی به سوالات توسط سودجویان فقط با هدف کلاهبرداری است.
وی گفت: کلاهبرداران با ادعای واهی با ترفند دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوالات، اقدام به کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.
لطیفی یادآورشد: دراین روزها که داوطلبان از لحاظ روحی و احساس مقداری دچار استرس شده شاید تصمیم‌های عجولانه گرفته و اشتباهی مرتکب شوند که خانواده باید دراین زمینه هوشیارباشند.
معاون هماهنگ کننده پلیس البرز افزود: همراهی خانواده‌ها با فرزندان و کاهش فشار روانی و استرس و افزایش اعتماد به نفس داوطلبان کنکور زمینه موفقیت فرزندان آنها را فراهم می‌کند.
وی اظهار کرد: پلیس فتا البرز از کاربران خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات