جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای خط انتقال آب به فردیس تا خردادماه به اتمام می‌رسد

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از آغاز عملیات جهادی آبرسانی به شهرستان ۸۰۰ نفری فردیس خبر داد و گفت: با توجه به تنش آبی در شهرستان پرجمعیت فردیس آبرسانی به این شهرستان از منطقه جهان‌نما کرج آغاز شد و اجرای خط انتقال آب به فردیس تا خردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

البرز- رمزگشانیوز؛ حمیدرضا نامداری روز پنجشنبه در حاشیه طرح انتقال آب سد کرج به فردیس گفت: انتقال آب از شبکه جهان‌نما به فردیس با استفاده از لوله‌هایی به قطر۵۰۰ میلی‌متر انجام می‌شود.
وی افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.
نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان‌نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تا خردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه آبفا در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات