شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اجرای خط انتقال آب به فردیس تا خردادماه به اتمام می‌رسد

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از آغاز عملیات جهادی آبرسانی به شهرستان ۸۰۰ نفری فردیس خبر داد و گفت: با توجه به تنش آبی در شهرستان پرجمعیت فردیس آبرسانی به این شهرستان از منطقه جهان‌نما کرج آغاز شد و اجرای خط انتقال آب به فردیس تا خردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

البرز- رمزگشانیوز؛ حمیدرضا نامداری روز پنجشنبه در حاشیه طرح انتقال آب سد کرج به فردیس گفت: انتقال آب از شبکه جهان‌نما به فردیس با استفاده از لوله‌هایی به قطر۵۰۰ میلی‌متر انجام می‌شود.
وی افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.
نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان‌نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تا خردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه آبفا در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات