printlogo


هشدار پلیس البرز در خصوص تبلیغات فروش سوالات کنکور
هشدار پلیس البرز در خصوص تبلیغات فروش سوالات کنکور
کد خبر: 15076
معاون هماهنگ کننده پلیس البرز به کاربران در خصوص تبلیغات فروش سوالات کنکور هشدار داد و گفت: با توجه به نزدیکی برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها بازار تبلیغات اغواکننده شیادان مجازی گرم شده و به دنبال طعمه‌ها برای رسیدن به اهداف خود هستند .داوطلبان فریب کلاهبرداران را نخورند.
البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ  پیمان لطیف  اظهار کرد: کلاهبرداران سایبری با ترفند فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی قصد سوءاستفاده مالی از داوطلبان را دارند و از آنها کلاهبرداری می‌کنند.
لطیفی بیان کرد: داوطلبان بدانند سوالات کنکور تا لحظه برگزاری آزمون در قرنطینه است و ادعای دسترسی به سوالات توسط سودجویان فقط با هدف کلاهبرداری است.
وی گفت: کلاهبرداران با ادعای واهی با ترفند دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوالات، اقدام به کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.
لطیفی یادآورشد: دراین روزها که داوطلبان از لحاظ روحی و احساس مقداری دچار استرس شده شاید تصمیم‌های عجولانه گرفته و اشتباهی مرتکب شوند که خانواده باید دراین زمینه هوشیارباشند.
معاون هماهنگ کننده پلیس البرز افزود: همراهی خانواده‌ها با فرزندان و کاهش فشار روانی و استرس و افزایش اعتماد به نفس داوطلبان کنکور زمینه موفقیت فرزندان آنها را فراهم می‌کند.
وی اظهار کرد: پلیس فتا البرز از کاربران خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.









 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/15076