سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

اجرای موفقیت آمیز مرحله نمایشی سامانه سخا در البرز

استاندار البرز از اجرای موفقیت آمیز مرحله نمایشی سامانه سخا در البرز خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۸۰ درصد خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری و ۳۳ هزار نیازمند در استان اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی سه شنبه شب در نشست بررسی روند اجرای سامانه سخا (سامانه ملی خیر و احسان) از اجرای موفقیت آمیز مرحله نمایشی این سامانه در البرز خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم اجتماعی دیگر در البرز با هدف شفاف سازی و مدیریت کمک رسانی به نیازمندان راه‌اندازی این سامانه با همکاری و حمایت سازمان امور اجتماعی کشور، کمیته امداد کشور و محوریت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بود که با موفقیت عملیاتی شد.
استانار البرز با اشاره به اینکه این سامانه در راستای ارایه خدمات به نیازمندان نقش به سزایی ایفا می‌کند، ادامه داد: در حوزه اجتماعی اقدامات مهمی را صورت داده‌ایم و اقدامات خوبی در خدمت رسانی به نیازمندان به خصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی محقق شده است.
وی با بیان اینکه باید از خیرین حقوقی و حقیقی دعوت کنیم تا در این سامانه مشارکت حداکثری داشته باشند، اضافه کرد: این سامانه به اکثر سامانه‌های خدماتی کشور متصل است و این موضوع سبب شده تا خیرین نیازهای همه نیازمندان را بررسی و کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی رسانده و مساعدت‌ها به صورت عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.
در نشست بررسی روند اجرای سامانه سخا (سامانه ملی خیر و احسان) استان البرز مقرر شد نتایج اجرای آزمایشی طرح در شورای اجتماعی کشور ارایه و پس از آموزش استانداری‌های سراسر کشور توسط استانداری البرز جهت اجرا به تمام استان‌ها و دستگاه‌های ملی ابلاغ شود.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات