شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصادفات درون شهری در البرز ۱۰۰ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات درون شهری از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون در این استان خبر داد و گفت: تصادفات منجر به جرح نیز طی این مدت ۶۰ درصد و تصادفات خسارتی در این مدت بیش از ۱۲ درصد کاهش داشته است.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور درخصوص میزان تردد از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در معابر درون شهری افزود: طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تردد در معابر درون شهری استان ۱۰ درصد افزایش یافته است .
رحمتی پور افزود: پلیس راهور استان در قالب عوامل پیاده، تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های گشتی موتورسوار و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس، خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در سطح شهرستانهای استان البرز حضور فعال خواهد داشت‌ ضمن اینکه معابر درون شهری از طریق سامانه‌های هوشمند و دوربین‌های منصوبه در سطح شهرستان‌ها کنترل شده و با تخلفات از این طریق نیز برخورد خواهد شد.

توقیف ۳۱۰ وسیله نقلیه حادثه ساز 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز همچنین از برخورد جدی و قاطعانه با تخلفات حادثه ساز در طرح انتظامی ترافیکی نوروز در این استان خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح نوروزی ۳۱۰ وسیله نقلیه به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف شده است.
برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور ازچراغ قرمز و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به طور مستمر و شبانه روزی در دستور کار پلیس بوده چرا که تمام تلاش همکاران در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی هموطنان، مسافران و مترددین خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای سفرهای نوروزی مردم بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود و در این راستا با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون برخورد خواهد شد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات