شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان اجرایی با تمام توان منویات رهبری را محقق کنند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در پیامی به مناسبت سال نو از مسئولان اجرایی خواست برای تحقق منویات و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب با تمام توان تلاش کنند.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی ودفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نوشت: در پیام آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی آمده است: سال جدید را به همه خواهران و برادران ایمانی، مردم عزیز و عزتمند، باهوش و بصیر استان البرز به خصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همه کسانی که برای گسترده شدن نام خدای تعالی و جاری شدن و انجام احکام الهی از جان شیرین خود گذشتند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ شهدایی که برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام «عند ربهم یرزقون» هستند.
- سال جدید پیچیده شده به رحمت و برکت الهی، اول و پایان این سال، ماه مبارک رمضان قرار دارد. از خدای تعالی در همین لحظات طلب می‌کنم که در این سال با بارش رحمتش بر مردم ایران اسلامی، بر اقتدار و عزت و استقلال کشور و وحدت و انسجام ملی افزوده بگرداند.
وی در پیام خود تاکید کرد: خوب است در این لحظات تحول در عالم طبیعت با بودن در ایام تحول در فطرت، از خدای تعالی بخواهیم که موفق شویم در خودمان و در روش زندگیمان تغییراتی را به سمت احسن حال داشته باشیم.
امام جمعه کرج یادآور شد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تمرین حسن خلق است که در روایات داریم حسن خلق، هم بر عمر و هم بر زندگی مادی انسان اثر می‌گذارد؛ رزق و روزی مادی انسان را برکت می‌دهد و هم گناهانی را که انجام شده خطاها و لغزش‌ها را پاک می‌کند و هم انسان را مجاهد در راه خدا قرار می‌دهد؛ خلاصه همان دعایی که رسول خدا دارند که عرض می‌کند به خدای تعالی «اللهم حَسِّن خُلقی» همان را در این ماه تمرین می‌کنیم و از خدای تعالی درخواست می‌کنیم که اخلاق همه ما به سمت حُسن، تحول و دگرگونی پیدا کند.
- در شب‌های قدر که مقدرات یک ساله ما و هر آن چیزی که مربوط به دنیا و آخرت و سعادت و شقاوت ماست رقم می‌خورد و تثبیت می‌شود، پذیرش خواسته‌های ما مقدمه اش حسن خلق است؛ یعنی خدای تعالی دعای کسی را که حسن خلق دارد زودتر به اجابت می‌رساند. ماه مبارک رمضان ماه تمرین حسن خلق است. در این لحظات تحول و دگرگونی در عالم که از خدای تعالی احسن حال را می‌خواهیم، در مسیر حسن خلق قدم برداریم.
- سال گذشته حماسه آفرینی‌های متعدد در عرصه‌های مختلف معنوی و اجتماعی و سیاسی برای ملت ما به خصوص استان سرافراز البرز بود. خیل کثیر جوانان دهه هشتادی و نودی شرکت کننده در مراسم عبادی اعتکاف و دیگر از مراسم‌های مذهبی و جمعیت پرشور و انبوه دشمن شکن راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش بصیرت و وحدت برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که معادلات دشمن را به هم زد، همه این‌ها نعمت‌هایی است که خدای تعالی به ملت ما ارزانی داشته و ما باید همیشه شاکر این نعمت‌ها باشیم تا این نعم افزوده شود.
امام جمعه کرج در پیام خود تاکید کرد: به فضل الهی مشکلات و سختی‌های فراوان معیشتی و اقتصادی و دشمنی‌های دشمنان که مستقیم و غیر مستقیم جنایت انجام دادند، کشتار انجام دادند، ترورهایی انجام دادند، باعث نشد ملت شجاع ایران صحنه را خالی کند و عقب نشینی کند. هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و همراهی و حمایت‌های مردم با امام المسلمین و دولت مردمی، ایران را قوی‌تر از گذشته و امید را به آینده بهتر و ایران قوی‌تر بیشتر کرد. ان‌شاءالله در زمان‌های مقتضی اجابت دعا، برای نابودی استکبار و اذناب و ایادی پلید داخلی‌اش، پیروزی جبهه حق در سراسر گیتی و از بین رفتن جرثومه‌های فساد و خونخوار و ددمنش که جلوه‌های روشن آن آمریکا و اسرائیل منحوس هستند که می‌بینید چگونه جلوی چشم دنیا کودک کشی و نسل کشی می‌کنند و انسان‌های آزاده را به خاک و خون می‌کشند، دعا کنید؛ از خدای تعالی در همین لحظات می‌خواهم که امسال رونق اقتصادی و معیشت مردم و وضعیت مسکن و وضعیت جمعیت توسعه جدی پیدا کند.
وی افزود: ان‌شاءالله دولت به علاوه تلاشی که در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دارد به مساله مهم فرهنگی و معضلات مربوط به این بخش توجه جدی‌تری از قبل داشته باشد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات