شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسکار ۲۰۲۴ را زنده تماشا کنید

همزمان با پخش جهانی نود و ششمین دوره اسکار ۲۰۲۴، در بامداد دوشنبه -۲۱ اسفند- این رویداد با ترجمه فارسی و تحلیل فیلم‌ها و اتفاقات آن در فضای مجازی پخش می‌شود.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ ایرنا نوشت: مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار ۲۰۲۴ با حضور فیلم‌های مطرحی همچون «اوپنهایمر»، «قاتلان ماه گل»، «باربی»، «بیچارگان»، «منطقه موردنظر»، بامداد دوشنبه ۲۱ اسفند به وقت ایران برگزار می‌شود.
اسکار ۲۰۲۴ یکی از سال‌های ویژه سینمایی در دهه گذشته به شمار می‌رود که تعدد گونه‌ها، این دوره اسکار را برای اعضای آکادمی و علاقه مندان جذاب‌تر کرده است.
تماشای پخش زنده «مراسم اسکار ۲۰۲۴» با ترجمه همزمان و تحلیل اتفاقات، جوایز و فیلم‌ها فرصت ویژه‌ای برای دوستداران سینما است تا این مراسم را دنبال کنند.
ویژه‌برنامه نقد و بررسی مراسم «اسکار ۲۰۲۴» با اجرا و حضور خبرنگاران و منتقدان سینمایی از ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۲۱ اسفند همزمان با پخش جهانی به صورت زنده در فضای مجازی در آپارات پخش می‌شود.

آغاز برنامه گفت‌وگو محور «سپنج» از امشب در شبکه خانگی
همچنین ویژه برنامه گفت‌وگو محور «سپنج» با اجرای علی درستکار و تهیه کنندگی حسین ربانی، از امروز -یکشنبه بیستم اسفند- در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.
ویژه‌برنامه «سپنج» در ماه مبارک رمضان، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۸ صبح، منتشر می‌شود. گفت‌وگو با اهالی فکر و فرهنگ درباره «یک» راز مهم و «گذر از روزمرگی» شعار اصلی برنامه سپنج است که با رویکرد دعوت به تفکر تولید شده است.
سپنج اول، میزبان فاضل نظری، فعال فرهنگی و شاعر معاصر است و از توجه به روح زندگی و اهمیت عشق با هم گفت‌وگو می‌کنند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات