شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب دومین نماینده مجلس در حوزه انتخابیه کرج به دور دوم کشیده شد

علیرضا عباسی منتخب حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس شد

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: علیرضا عباسی به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

البرز- رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس طبق آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، علیرضا عباسی با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.
وی با اشاره به کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای توسط علی شیرین زاد و ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای توسط مصطفی سعیدی سیرایی در مرحله نخست رأی‌گیری افزود: مرحله دوم براساس ماده ١٠ قانون انتخابات برای دومین کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف یک ماه پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تأیید صحت انتخابات توسط شورای محترم نگهبان تعیین و اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ۲۴ هزار و ۹۰۱ رای به‌عنوان نماینده این حوزه راهی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین خبر داد: حجت‌الاسلام والمسلمین"حسین ردایی" و حجت الاسلام و المسلمین "محمد رضا فلاح تفتی" منتخبان مردم این استان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات