شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انهدام باند ۳ نفره سرقت داخل خودرو در البرز

جانشین انتظامی استان البرز از شناسایی و انهدام باند سه نفره سارقان داخل خودرو توسط عوامل گشت پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: مأموران با روش‌های نوین پلیسی و تلاش شبانه‌روزی موفق به شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره سرقت شدند.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات و لوازم خودرو در مناطق مختلف البرز، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار عوامل گشت پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
جانشین انتظامی استان البرز مطرح کرد: مأموران پس از بررسی شیوه و روش وقوع سرقت و بررسی میدانی مناطق وقوع سرقت، با روش‌های نوین پلیسی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره سرقت شدند.
وی افزود: متهمان در بازجویی‌های مأموران به ۶۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در چندین نقطه از استان البرز اعتراف کردند. یک دستگاه خودروی پراید مسروقه و تعدادی اموال مسروقه در خودرو کشف و ضبط شد.
سرهنگ نادربیگی بیان کرد: متهمان در تحقیقات اقرار کردند با خودروی مسروقه و موتورسیکلت اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو می‌کردند. شهروندان از پارک خودرو در مناطق کم‌تردد و خلوت که مورد توجه سارقان است، خودداری کنند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات