شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی ۳۸ شعبه اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور حوزه انتخابیه کرج

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس با بیان اینکه شهرستان کرج با ۷۴۱ شعبه اخذ رأی بیشترین فراوانی را به لحاظ تعداد شعب و پس از آن شهرستان فردیس با ۲۰۳ شعبه دارد، گفت: ۳۸ شعبه اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور این حوزه انتخابیه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی مطرح کرد: در مجموع برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس ۹۹۲ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.
رمضانی یادآور شد: بر این اساس یک هزار و ۹۸۴ صندوق اخذ رأی در شعب یاد شده اخذ رأی از مردم را در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس خواهند داشت.
وی بیان کرد: شهرستان کرج با ۷۴۱ شعبه اخذ رأی بیشترین فراوانی را به لحاظ تعداد شعب و پس از آن شهرستان فردیس با ۲۰۳ شعبه دارد.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس گفت: ۳۸۹ شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در مساجد و ۳۱۶ شعبه اخذ رأی در مدارس هستند.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج افزود: ۵۱ درصد جمعیت استان البرز را بانوان تشکیل می دهند و یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان البرز هستند، از طرفی برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس ۳۰۷ نفر در این حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت شدند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات