شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

‌ خزانه‌دار شورای اسلامی شهر پیشنهاد داد؛

توسعه متوازن بودجه در تمامی نقاط شهر اتفاق بیفتد

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اجرای طرح‌هایی اولویت دار در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری گفت: توسعه متوازن بودجه باید در تمامی نقاط شهر به خصوص مناطق کم برخوردار اتفاق بیفتد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی ذبیحی در جلسه کمیسیون تلفیق به بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی اعضای شورای شهر بر توزیع متوازن بودجه مدیریت شهری تاکید دارند و این رویکرد مورد توجه ما است.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بودجه مناطق ۱۰ گانه شورای شهر حداقل ۲۵ درصد بالای متمم است و بودجه ای است که نوآوری در آن دیده نشده است.

ذبیحی اذعان کرد: بودجه نویسی در مدیریت شهری نیازمند تلاش و فعالیت نسبت به سال‌های گذشته است و باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به زحمات شهرداری در تنظیم بودجه، بر ایجاد درآمدهای پایدار تأکید کرد و یادآور شد: باید هزینه‌ها را کاهش دهیم؛ زیرا در بودجه‌ریزی، پایین نگه داشتن هزینه‌ها بسیار مهم است.

به گفته خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج؛ ارائه خدمات شایسته به شهروندان رسالت فرهنگی و اجتماعی شهرداری است در این راستا شهرداری نهادی عمومی و متعلق به شهروندان است و مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تأمین هزینه‌ها، نشئت گرفته از حس تعلق شهروندان به شهر است که به تبع آن پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی نیز اجرا می‌شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات