شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اعتکاف دانش آموزی ویژه پسران در چهارباغ

اعتکاف دانش آموزی ویژه پسران البرز در مصلی چهارباغ با طراحی برنامه‌های ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ طیب لطفی، مسئول قرارگاه تربیتی حاج قاسم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، از اعتکاف دانش آموزی ویژه پسران خبر داد و گفت: ویژه برنامه اعتکاف دانش آموزی با محوریت مجموعه‌های تربیتی استان برای نخستین بار از سوی قرارگاه تربیتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اعتکاف با برنامه‌های ویژه‌ای همراه خواهد بود، افزود: از جمله این‌ها حضور اساتید و مداحان و قاریان مطرح ملی و بین المللی است که متناسب رده سنی جوانان و نوجوانان طراحی شده است.

لطفی به راه‌اندازی پاتوق‌های قرآنی و آشتی با خدا خبر داد و تصریح کرد: هدف ما تجربه معنوی برای دانش آموزان و نسل جوان در کنار هم است تا در مسیر معنویت و انس با خدا قرآن و معنویت قرار بگیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: امید داریم که اعتکاف دانش آموزی ویژه پسران سر آغاز مسیری باشد برای کسانی که در این فضای معنوی قرار می گیرند.

به گفته طیب لطفی ظرفیت در نظر گرفته برای این مراسم معنوی ۸۰۰ نفر است، که پیش بینی می‌شود با استقبال دانش آموزان و جامعه هدف این آمار به بیش از تعداد نیز برسد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام امتحانات شرایط ما برای برگزاری این مراسم و حضور دانش‌آموزان با دشواری هایی همراه شده است که امیدواریم طی رایزنی هایی که با ریاست محترم آموزش و پرورش صورت گرفته ضمن رفع چالش‌های احتمالی،ان شاء الله یک آیین وزین و در خور را برگزار نماییم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات