شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز جزو استان‌های معین برای مکان‌یابی سکونتگاه‌های جدید ساحلی

استاندار البرز گفت: مکان‌یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری، صورت گرفته و البرز نیز جزو استان‌های معین در این راستا است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز با بیان اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال، تشکیل شده است، افزود: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس طی مشاوره از مدیران، صاحبنظران و نخبگان، تقسیم کار کرده‌ایم.
وی ادامه داد: مردم باید در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم.
عبداللهی گفت: روند اجرای تمام برنامه‌ها و مصوبات این قرارگاه باید ارزیابی و نظارت شود.
وی افزود: باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره‌گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.
استاندار البرز همچین مطرح کرد: مکان‌یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری، صورت گرفته و البرز نیز جزو استان‌های معین در این راستا است.
وی افزود: ایجاد شهرک‌های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.
در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز، کمیته‌های ۱۲ گانه اعلام شد و تا پایان هفته برای ارائه نظرات و پیشنهادات نهایی به مدیران و صاحبنظران فرصت داده شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات