جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف بیش از 3 هزار میلیارد کالای قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از سه هزار انواع کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار عباسعلی محمدیان در خصوص کشف کالاهای قاچاق گفت: طی 9 ماهه ابتدای سال جاری تا کنون 3 هزار و 49 میلیارد و 557 میلیون و 836 هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این کشفیات شامل دارو، مواد خوراکی، مواد دخانی، فرآورده های نفتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک و لوازم صوتی و تصویری است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: طی این مدت 889 قاچاقچی کالا دستگیر، 219 دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شد و 217 فقره پرونده بالای 100 میلیون ریال، 100 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و 70 فقره پرونده بالای 5 میلیارد ریال تشکیل شد.

این مسئول ادامه داد: طی این مدت 45 میلیون و 655 هزارو 187 عدد انواع کالای قاچاق در استان البرز کشف شد که 26 میلیون و 882 هزار دارو، یک میلیون و 623 هزارنخ سیگار، یک میلیون و 767 هزار عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، 3 میلیون و 192 هزار کیلو گرم مواد خوراکی و مقادیر زیادی پوشاک، لوازم یدکی خودرو، گوشی تلفن همراه و لوازم صوتی و تصویری است.

محمدیان در پایان سخنانش گفت: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی است و پلیس البرز ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با قاطعیت با افرادی که بخواهند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد کرد و افزایش آمار کشفیات و دستگیری ها در این حوزه از ابتدای سال تاکنون موید این موضوع است.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات