یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عبداللهی خواستار شد؛

البرز مقصد گردشگری شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این استان مسافر ورودی فراوانی دارد ولی باید تدابیری اتخاذ شود که مسافران به جای عبور، البرز را مقصد خود قرار دهند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در دیدار با تشکل‌های گردشگری استان با اشاره به اینکه گردشگری، صنعت اول دنیاست، افزود: بسیاری از کشورها حتی با اندکی جاذبه طبیعی و ایجاد بسترهای ویژه برای جذب گردشگران، اقتصاد خود را از این طریق دارند.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی به خودی خود بسیار مفرح و جذاب است ولی کیفیت ارائه خدمات و معرفی جاذبه‌ها، در خصوص جلب گردشگران موثر است.

عبداللهی گفت: ایران از برترین کشورهای دنیا در جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است و در حوزه‌های گردشگری گل و گیاه، صنایع و... حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

وی افزود: البرز به واقع ایران کوچک است و انواع جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی را در دل خود جای داده است.

استاندار البرز گفت: این استان مسافر ورودی فراوانی دارد ولی باید تدابیری اتخاذ شود که مسافران به جای عبور، البرز را مقصد خود قرار دهند.

وی افزود: از حضور تشکل‌ها و بخش خصوصی در حوزه گردشگری استقبال می‌کنیم و در این راستا همراهی لازم را خواهیم داشت.

عبداللهی گفت: برای شکوفایی گردشگری در البرز باید بخش خصوصی وارد میدان شود و ما نیز به عنوان نماینده دولت با تمام اختیارات و توان خود برای تسهیل و رفع موانع این مسیر اقدام میکنیم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم کنیم که روستاها احیا شوند و بوم‌گردی در استان فعال شود چراکه از این طریق اقتصاد روستاها نیز احیا می شود.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات