یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت برپایی میز خدمت توسط صندوق بیمه اجتماعی استان در البرز

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری البرز مطرح کرد: در استان البرز حدود ۳۴۰ روستا وجود دارد که صندوق می‌تواند با برپایی میزخدمت و ارتباط چهره به چهره با جامعه هدف، شتاب بیشتری در خدمت‌رسانی به واجدین شرایط داشته باشد.

البرز- رمزگشانیوز؛ فرشاد قدوسی با بیان این مطلب در سومین نسشت ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی که با حضور فواد محمدی سرپرست صندوق استان و جمعی از اعضا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر استفاده عشایر و روستائیان استان از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی تأکید کرد و گفت: سهمیه تکلیفی استان البرز دو هزار و ۵۲۰ فقره است که از این تعداد فقط ۸۹۰ فقره جذب شده است.
وی افزود: ارائه خدمات اگر با حضور میدانی و کار جهادی مسئولان باشد ضمن اعتمادسازی برای مردم ایجاد انگیزه نیز خواهد کرد.
قدوسی خاطرنشان کرد: خدمات صندوق باید به صورت گسترده از طریق بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و سایر معتمدین تبیین شود.
 قدوسی آمادگی همه جانبه مجموعه وزارت کشور را جهت تحقق سهیمه تکلیفی و گسترش چتر بیمه‌ای استان اعلام کرد و گفت: با کار جهادی می‌توان بیشتر از سهمیه تکلیفی استان نیز بیمه شده جدید جذب کرد.
سرپرست صندوق استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه استان به عملکرد ضعیف استان در حوزه جذب و تمدید اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری کلیه اعضا ستاد جهت تحقق سهمیه تکلیفی و اطلاع‌رسانی گسترده‌تر شد.
فواد محمدی با اشاره به خدمات ارزشمند صندوق گفت: کلیه ساکنین روستاها و مناطق عشایری، ساکنین شهرهای زیربیست هزارنفر جمعیت، کشاورزان غیر ساکن، قالی بافان، زنبورداران، شاغلین حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی، شاغلین حوزه مشاغل خانگی و مشاغل فصلی و سایر واجدین شرایط که ۱۸ تا ۵۰ سال سن دارند، می‌توانند با عضویت در صندوق از مزایای بلند مدت بیمه ای نظیر مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی، نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و همچنین کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه بهره‌مند شوند.
وی تأکید کرد: مجموعه مدیریت صندوق استان با کار جهادی آمادگی برپایی میزخدمت، ارتباط مستمر و چهره به چهره با جامعه هدف در راستای ارائه خدمات را دارد و این راستا تمام سعی و توان خود را به‌کار خواهد بست.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات