دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت در انتخابات توطئه های دشمنان را ناکام می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر تکرار حماسه در مرحله دوم این رویداد سیاسی خواهد بود تا به همگان نشان دهند دشمنان و استکبار جهانی سهمی در تصمیم‌گیری برای آینده کشور ندارند و توطئه آنان ناکام است.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: سعید جابری انصاری روز پنجشنبه از اقشار مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان دعوت نمود تا در دور دوم انتخابات حضوری پر شور داشته باشند.
وی در ادامه تاکید کرد: برای انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی چون مرحله نخست، فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) به عنوان چهار رکن راهبردی و اساسی برای انتخابات نافذ است و رقابت، امنیت، شفافیت و سلامت در انتخابات در دستور کار است.
انصاری در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.
وی افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجلس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات