شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات البرز تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اعتبارآفرینی کشور می‌شود، گفت: از ظرفیت دستگاه‌ها جهت انجام وظایف محوله بهره گرفته می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز ، «محمد رضا جهانشاهلو» در پنجمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان  ضمن تشکر از همکاری و تعامل مناسب اعضا در روند اطلاع رسانی اخبار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مسئولان رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی می توانند با تولید محتوای خبری مناسب، تبیین برنامه‌ها و خط مشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نامزدهای انتخابات و آگاه سازی مردم، نقش ویژه‌ای در ترغیب شهروندان به مشارکت حداکثری در انتخابات ایفا کنند.

وی تاکید کرد: پوشش رسانه ای برنامه‌های خبری ستاد انتخابات و ارتباط مستمر با رسانه‌ها، برقراری تعامل موثر با اصحاب رسانه جهت انعکاس کمی و کیفی اخبار ستاد انتخابات و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از روش های نوین و نیز مدیریت تبلیغات و آگاهی بخشی عمومی ستاد انتخابات در جهت تحقق سیاست های انتخاباتی از  وظایف اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات است که در این راستا ۱۸۰ طرح انتخاباتی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده و برخی طرح ها نیز رتبه کشوری را به خود اختصاص داده است.

جهانشاهلو گفت: جلسات متعدد با حوزه اطلاع رسانی برق و آب  و اتوبوسرانی استان  در راستای اطلاع رسانی از اقدامات انتخابات انجام شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز  خاطرنشان کرد: با توجه به اثرگذاری صدا و سیما در امر اطلاع رسانی از ظرفیت رادیو و سیمای البرز و خبرگزاری ها و فضای مجازی  به منظور انعکاس اخبار و موضوعات انتخاباتی در استان بهره های لازم گرفته شد.

گفتنی است پنجمین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با حضور  اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در حوزه اداره کل روابط عمومی برگزار شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات