جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در کمیسیون نظارت و تحول اداری تصویب شد؛

بکارگیری نیروی موقت کارگری در سازمان آرامستان‌ها

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج از تصویب لایحه بکارگیری نیروی موقت کارگری در سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمدحسین خلیلی اردکانی» در بیست و نهمین کمیسیون نظارت و تحول اداری که با حضور اعضاء کمیسیون و معاونین شهردار برگزار شد به بررسی لایحه شهرداری در خصوص به‌کارگیری نیروی موقت کارگری پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها پس از شیوع ویروس کرونا چگونگی پذیرش و تدفین فوتی‌های ناشی از بیماری واگیردار کرونا است که کارکنان سازمان بهشت سکینه (س) در شرایطی حساس با تمام توان به وظیفه خود عمل و متوفیان کرونایی را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و موازین شرعی پذیرش، تکفین و تدفین می‌کنند.

وی افزود: رشد فزاینده و چشمگیر میانگین تدفین روزانه پس از شیوع این بیماری باعث شده کارکنان از اسفندماه سال گذشته پیوسته در حالت آماده‌باش باشند. با عنایت به تداوم شرایط و وضعیت اضطراری مربوط به ویروس کرونا، عدم استقبال از فراخوان اشتغال در سازمان مدیریت آرامستان ها از سوی کارکنان مجموعه شهرداری کرج همچنین شهادت احدی از کارکنان عرصه تغسیل و تدفین اموات کرونایی و فشار کاری مضاعف و آغاز موج چهارم کرونا،کمبود نیرو در واحدهای مختلف سازمان ازجمله غسالخانه و کارگر امور متوفیات بیشتر از گذشته ملموس است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج بیان کرد: با توجه به موارد مذکور و بازنشستگی تعدادی از کارکنان خدوم این مجموعه در سال جاری بارأی اکثریت اعضاء کمیسیون لایحه دوفوریتی به‌کارگیری ۶  نفر نیروی طاهر (غسال و غساله) و ۶ نفر نیروی کارگر امور متوفیات و ۶ نفر راننده آمبولانس به‌صورت قرارداد مستقیم کارگری موافقت شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات