جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ندامتگاه مرکزی کرج برگزار شد

اختتامیه چهارمین المپیاد ورزشی زندان های استان البرز

اختتامیه چهارمین المپیاد ورزشی زندان‌های استان البرز در ندامتگاه مرکزی با حضور مددجویان منتخب هر اندرزگاه در سالن ورزشی برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز در ابتدای این مراسم «سید جواد تهامی» سرپرست معاونت سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان البرز طی سخنانی گفت: این دوره از مسابقات در دو ندامتگاه مرکزی کرج وفردیس برای مددجویان مرد وزن به تعداد ۱۴۳۰ نفردر هفت رشته ورزشی برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در هفت رشته ورزشی شامل فوتبال، دارت، تنیس روی میز، والیبال، شطرنج، طناب‌زنی وطناب کشی دربین اندرزگاه های ندامتگاه های تابعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

تهامی تصریح نمود: تفاوت این دوره با المپیادهای گذشته حذف رشته‌هایی همچون کشتی، مچ اندازی بوده است و همچنین در دوره های قبلی رقابت‌ها بین اندرزگاه‌ها انجام می‌شد اما در این دوره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ودرمانی به صورت درون اندرزگاهی برگزار شد.

معاونت سلامت واصلاح وتربیت اداره کل زندانها استان البرز در ادامه خواستار مشارکت نهاد های ورزشی در سطح جامعه شد واظهار داشت:مددجویان ندامتگاه‌های استان البرز بخشی از شهروندان جامعه محسوب می‌شوند که می بایست از کلیه امکانات، امتیاز واعتبارات تخصیص یافته همچون سایر شهروندان بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگراز مهمترین رویکردهای مهم سازمانی که توسط مدیر کل زندانهای استان البرز به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در دستور کار قرار گرفته است، حمایت از خامواده مددجویان است که در روز گذشته تعداد ۱۴جهیزیه کامل به نیت ۱۴ معصوم در اجرای مکتب حاج قاسم سلیمانی جهت خانواده زندانیان تهیه وارسال شذ.

این گزارش می افزاید: «ایرج فتاحی» مدیر ندامتگاه کرج که خود از ورزشکاران با سابقه کشوری می باشدطی سخنانی اظهار داشت: در این دوره به ۲۷۴ نفرحدودا ۲۲ درصداز شرکت کنندگان جایزه تعلق گرفت .

وی حمایت‌های فرهنگی و ورزشی گروه‌های جهادی و نهادهای ورزشی را در جامعه خواستار شد واظهار داشت: ندامتگاه مرکزی کرج آماده هرگونه تعامل ورزشی وفرهنگی با نهاد های مرتبط می باشد.

این گزارش حاکیست «مصطفی حدادی» مسئول بسیج ورزشکاران استان البرز در ادامه این مراسم گفت: همه متولیان فرهنگی ورزشی در قبال ارتقای ورزش در زندان‌ها مسئول هستند و نمی‌توان این مجموعه را از جامعه جدا دانست .

وی افزود: این آمادگی را داریم شما مددجویان عزیز که در ندامتگاه در سطح نیمه حرفه‌ای یا حرفه‌ای رشته‌های ورزشی را فرا گرفته‌اید بعد از آزادی نیز به باشگاه‌های مختلف ورزشی معرفی نماییم.

در خاتمه با حضور «مهران افشاری» معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش جوانان استان البرز ، «محمد اسفندیاری» رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز و «سیدرضا سیدیان» سرپرست امور باشگاه‌های ورزش‌های همگانی استان البرز  به ۲۷۴ نفر از منتخبین مسابقات و همچنین کاپ مسابقات به اندرزگاه‌های برتر در اجرای المپیاد ورزشی (اندرزگاه پنج ، هفت و هشت ) اعطا شد.

انتهای پیام. 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات