جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارق «شهرک ابریشم» چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با اعتراف به 7 فقره سرقت خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «علی سلیمانی» با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرک ابریشم بخش چهارباغ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری14ابریشم قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه ماموران با گشت‌زنی هدفمند در مناطق وقوع سرقت در نهایت با یک نفر که درحال بازکردن درب خودروهای پارک شده بوده مواجه شده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی تشریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به 7 فقره سرقت داخل خودرو در شهرک ابریشم اعتراف کرده و عنوان کرد که که اموال سرقتی را به یک نفر مالخر در شهر کرج می‌فروشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد، بیان داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: رعایت هشدار‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت بسیار مؤثر است و نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با به کارگیری تمامی امکانات برای ارتقاء امنیت و حفظ آسایش شهروندان در حال تلاش است.


انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات