سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

دستگیری قاتل کمتر از ۶ ساعت در کرج

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک قاتل کمتر از ۶ ساعت از وقوع جرم در شهرستان کرج خبر داد‎.‎

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز یکشنبه گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر فوت یک نفر در یکی از مناطق شهرستان کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.
وی افزود:ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در پی نزاع و درگیری به وجود آمده بین 2 نفر در محدوده اخترآباد شهرستان کرج یکی از آنان به وسیله چاقو مصدوم می‌شود که به رغم اعزام سریع به بیمارستان در اثر شدت جراحت فوت می‌کند.
هداوند بیان کرد: بلافاصله تیم ویژه‌ای از ماموران برای شناسایی عامل این جنایت تشکیل که با اقدامات پلیسی هویت قاتل شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی وی را در کمتر از ۶ ساعت در مخفیگاهش در یکی از نقاط کرج دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی اعلام کرد، گفت : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

جمع آوری ۹۲۰ معتاد متجاهر در فردیس
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح‌های پاکسازی و جمع‌آوری ۹۲۰ نفر ‏معتاد متجاهر و دستگیری ۱۸۸ نفر خرده فروش مواد مخدر طی سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.‏ 
سرهنگ کامران ملکی گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش جرائم خرد و همچنین دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان فردیس در دستور کار مأموران کلانتری‌ها و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار کرد: در اجرای این طرح در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۹۲۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی افزود: ۱۸۸ نفر خرده فروش مواد مخدر در سه ماه ابتدای سال جاری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
ملکی با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس از سوی شهروندان است. 

دستگیری سارق کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در کرج
فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری یک سارق ‏حرفه‌ای کابل برق و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.‏ 
سرهنگ پیمان گودرزی با اشاره به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان کرج، گفت: پیگیری موضوع در دستور ماموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد کرج قرار گرفت.
وی افزود: ماموران حین گشت‌زنی به یک خودرو مشکوک شده که پس از توقف و بررسی آن مقداری کابل برق که به تازگی سرقت شده بود کشف و به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۴۰ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان کرج بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اموال سرقتی تحویل مرجع قضایی شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات