پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

خانه فناور محیط زیست البرز با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد

مراسم افتتاح خانه فناور محیط زیست البرز صبح شنبه با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیرکل محیط زیست البرز در محل دانشکده منابع طبیعی دانشکدگان برگزار شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ در این مراسم ابتدا سید محمدعلی ابراهیم زاده موسوی رئیس دانشکدگان بیان کرد: این اتفاق میمون با عنوان خانه فناور محیط زیست می‌تواند فصل آغاز جدیدی برای توسعه فناوری‌های محیط زیستی استان باشد و پل ارتباطی بین دانشگاه و مراکز علمی با محیط زیست ایجاد کند.
در ادامه امیر عبدوس مدیرکل مشارکت‌های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نیز به نقش اساتید برجسته دانشکدگان که پیش از این با عنوان پردیس نامیده می‌شد در تحقیقات محیط زیستی سازمان اشاره کرد و ضمن تبریک اول ذالحجه و روز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه را بسیار پرخیر و برکت عنوان کرد.
در این مراسم مجید درگی مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز به نقش مردم در حفظ محیط زیست اشاره کرد و واگذاری کارها به مردم را خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهور شهید دانست و افزود: یکی از نشانه‌های این مردمی سازی استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان در تحقیقات محیط زیستی است که با ایجاد خانه فناور محقق می‌شود.
در پایان با حضور مهمانان و اساتید و دانشجویان، خانه فناور محیط زیست البرز در محل مجموعه انجمن‌های علمی و ملی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران افتتاح شد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات