دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

مردم رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز مطرح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به شلوغی شعب اخذ رای در استان زمان رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری با بیان اینکه همه وظیفه داریم از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم گفت: در بازدید از شعب اخذ رأی حضور مردم البرز چشمگیر بود که جای قدردانی از مردم استان را دارد.
وی ادامه داد: انتخابات یکی از بارزترین نمونه مردم سالاری دینی است که مورد توجه آحاد جامعه است انتخابات منظر اراده مردم است و موید این ادعا عنوان مجریان انتخابات است که از بطن خود مردم در شعب اخذ رأی حضور دارند.
ولی پوری با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسردی مردم هستند افزود: امروز شاهد حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات هستیم و این حضور چشمگیر خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمن است.
وی با اشاره به برگزاری ۹ جلسه انتخاباتی استانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: هزار و ۳۴۴ شعبه شهری روستایی ثابت و سیار در استان در نظر گرفته شده است و همچنین صندوق‌های روستایی نیز در شعب اخذ رأی مستقر هستند و ۲۵ هزار نفر نیز در استان عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات هستند.
وی ادامه داد: متولدین روز «۸» تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات