پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

ارمغان سفر دوم شهید جمهور به البرز؛ پرداخت چهار هزار و ۱۲۸ فقره کمک بلاعوض به نیازمندان

استاندار البرز از پرداخت چهار هزار و ۱۲۸ فقره کمک مالی بلاعوض پیرو دومین سفر رئیس جمهور شهید به نیازمندان این استان به ارزش ۱۳۰میلیارد ریال خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی افزود: براین اساس مددجویان بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان البرز با دهک یک تا هشت و غیرمددجویان متقاضی تسهیلات با همان دهک از تسهیلات بهره‌مند شدند.
وی بیان کرد: آغاز فرآیند پرداخت ۲۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با موضوعات هفت گانه از مورخ ۲۱ خردادماه سالجاری از طریق ۶ بانک عامل ملی، ملت، تجارت، صادرات، رفاه کارگران و قرص الحسته مهر ایران با اولویت درمان از دیگر مصوبات سفر پربرکت ریاست جمهوری در دور دوم به استان البرز بوده است.
عبداللهی افزود: متقاضیان دور اول پرداخت‌های تسهیلات قرض‌الحسنه سفر استانی می‌توانند پس از دریافت پیامک از سوی بانک‌های عامل در بازه زمانی مقرر برای تشکیل پرونده و دریافت وام ۱۵۰میلیون ریالی با اقساط ۶۰ ماهه اقدام کنند.
وی یاد آورشد: از طریق تماس تلفنی با سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) به شماره سه رقمی ۱۱۱، پورتال سامد به آدرس portal.۱۱۱.ir و نامه‌های تقدیمی به رئیس جمهور شهید در بازدیدهای سفر استانی، مجموعا تعداد ۹۴ هزار و ۳۸۰ فقره مورد واصله در سامانه سامد استان ثبت و در دست بررسی قرار گرفت.
استاندار البرز گفت: همچنین با ابلاغ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعتباری به ارزش سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برای پرداخت‌های مرحله اول از دور دوم سفر استانی به البرز تخصیص یافت.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات