چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اتمام پروژه اردوگاه راهیان نور البرز در خرمشهر ضروری است

استاندار البرز گفت: تکمیل پروژه اردوگاه راهیان نور این استان در خرمشهر با توجه به اهمیت نقش فرهنگی و تبیینی برگزاری این نوع اردوها، ضروری است.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی روز جمعه در بازدید از روند ساخت اردوگاه راهیان نور البرز در خرمشهر، مدیران را برای انجام تعهدات خود در راستای تکمیل این پروژه مکلف کرد.
وی خاطرنشان کرد: تمام استان‌ها در خرمشهر از طریق شهرداری و استانداری مکانی برای اسکان اردوهای راهیان نور فراهم کرده‌اند و تنها استان فاقد اردوگاه، استان البرز بوده که باید با مساعدت مدیران و مسئولان مربوطه احداث شود.
عبداللهی ادامه داد: استان البرز افتخار دارد که خاستگاه حدود ۶ هزار شهید گرانقدر و هزاران ایثارگر بومی و مهمان باشد و سالانه هزاران البرزی مشتاق در قالب اردو های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور می روند، بنابراین باید هر چه سریع تر برای تکمیل این اردوگاه اقدام شود.
وی هدف از این بازدید و جلسه میدانی را ایجاد انسجام و هم افزایی بیشتر، بین مدیران مربوطه دانست تا با اشراف کامل نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.
در این بازدید فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، شهردار کرج، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، شهردار گرمدره، شهردار فردیس، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز، مدیرکل آبفای استان و جمعی دیگری از مدیران استان با هدف بازدید میدانی و برنامه ریزی دقیق برای تسریع در پیشبرد پروژه، حضور یافتند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات