یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

مشارکت در انتخابات بالا خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج روز جمعه پس از انداختن رای خود درصندوق شعبه مصلی امام خمینی(ره) کرج گفت: براساس مقدماتی که از برگزاری روند اجرایی انتخابات شاهد هستیم مشارکت بالا خواهد بود، ان‌شاءالله دنیا باردیگر در تعجب می‌ماند.

البرز- رمزگشانیوز؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی افزود: همانطور که در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت مردم قهرمان و انقلابی ایران، حماسه آفریدند، این بار نیز در انتخابات ریاست جمهوری در جهان شگفتی ساز خواهند شد.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز یاد آورشد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مردم بیش از ۴۰ انتخابات را تجربه کرده‌اند و انتخابات نماد واقعی مردم سالاری است.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات افزود: خلق حماسه‌ای که از حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید خدمت شاهد بودیم با حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تکمیل خواهد شد.
حسینی همدانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی گفت: این شهید والامقام تراز خدمتگزاری را تغییر داد و به جایگاه اصلی خود برگرداند.
وی با بیان اینکه امید است چیزی که به خیر مردم است اتفاق بیفتد، گفت: امیدواریم رییس جمهور بعدی ادامه دهنده راه شهید خدمت باشد و مسیر ایشان ادامه یابد.










 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات