دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

تمهیدات انتخاباتی در البرز پیش بینی شده است

فرمانده انتظامی البرز گفت: تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف انتظامی و ترافیکی برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در این استان پیش‌بینی شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز جمعه اظهار کرد : پلیس استان البرز در کنار سایر دستگاه های متولی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آرام فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق‌های رای از یک سو مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از سوی دیگر موجب خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
هداوند بیان کرد: پلیس این البرز با آمادگی کامل و مشارکت و همکاری مردم امنیت انتخابات را تأمین کرده و از عموم مردم بیدار و همیشه در صحنه به ویژه جوانان خواستاریم تا با حضور گرم و فعال خویش در انتخابات شرکت کنند.
فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل مشغول دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند اما به لطف الهی، مردم ولایتمدار و با بصیرت کشورمان همچون گذشته با مشارکت حداکثری به بیگانگان ثابت خواهند کرد که تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی گفت: نیروهای پلیس تا بعد از انتخابات با آمادگی کامل برای حفظ صیانت آرای مردم درکل استان فعال هستند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات