دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد

غلامرضا درکتانیان به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اتکا بر ظرفیت‌های مردمی در فعالیت های فرهنگی را موثر خواند و گفت: بر این اساس هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی با توجه به این مهم در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جد دنبال می‌شود.
سید محمد هاشمی افزود: براین اساس در حکم ۱۲ ماده‌ای که به هر مدیر در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی داده می شود، هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی مورد تاکید است.
وی بیان کرد: بر این اساس قرارگاه شهید اوینی که در سال گذشته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت یکی از اتفاقات مهم و میمون بود که در تمام استان‌ها تکرار شد.
هاشمی ادامه داد: تلاش می کنیم به دست مردم با جریان سازی فرهنگی کارهای موثری را در استان‌ها داشته باشیم.
وی یکی دیگر از موضوعات مهم را که در استانها و به ویژه استان البرز جدی است مورد تاکید قرار داد و گفت: باید تکریم اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است به ویژه پیشکسوتان صورت گیرد.
هاشمی اضافه کرد: ایجاد ارتباط گرم و صمیمی به همراه تکریم این عزیزان که باید مورد توجه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز صورت گیرد مدنظر است.
معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد آور شد: توانمندسازی رویکرد مهم دیگری در این وزارتخانه است چراکه همه کسانی که درحوزه فرهنگ است این میزها را تحویل می دهند بنابراین باید عناصر، نیروهای مستعد و نخبه را کشف و جذب کنیم.
وی تاکید کرد: این عناصر و نیروهای مستعد و نخبه باید به جبهه فرهنگی، رسانه‌ای و هنری انقلاب اضافه شوند و در صورت توجه به این مهم پیروز شده ایم وگرنه بقیه کارها معمولی بوده و قبل و بعد از ما انجام شده و انجام می‌شود.
معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه کرج را تهران دوم خواند و گفت: این شهرستان حقش از جهت مسائل مختلف فرهنگی، کیفیت سرمایه انسانی و حوزه فرهنگ ، رسانه و هنر هنوز ادا نشده است.
وی تاکید کرد: بنابراین توجهات و حمایت‌های لازم باید ازآن شود تا به جایگاه خود از حیثیت فرهنگی برسد.
هاشمی بیان کرد: بنابراین هرکسی که مسئولیت می‌گیرد وظیفه ارتقای کرج از جنبه هنر، رسانه و فرهنگ را دارد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اقدامات موثری داشت و از هیچ تلاش دریغ نکرد.
وی اضافه کرد: سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که سکان اداره البرز را برعهده می گیرد با تجارب ملی در استان حضور یافته و سبب اتفاقات مبارکی و ادامه جهش، ارتقای فرهنگی آن خواهد شد چراکه ارتباطات گسترده به همراه تجارب ملی او همراه با برنامه تاثیرات بسزایی بر فرهنگ سی و یکمین استان کشور خواهد داشت.
در این آیین از زحمات سعید جابری انصاری قدردانی و غلامرضا درکتانیان به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات