دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری اعضای باند سرقت خشن با ۸۰ فقره سرقت در طالقان

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خشن در شهرستان طالقان در این استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز پنجشنبه اظهار کرد: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت‌های منزل توام با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.
وی اضافه کرد : با اقدامات پلیسی صورت گرفته هویت اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیات‌های مختلف اعضای این باند ۹ نفره را دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان در اعترافات خود تا کنون به ۸۰ فقره سرقت منزل و پلاک خودرو در استان‌های البرز، کرمانشاه، تهران بزرگ، لرستان و غرب استان تهران اقرار کرده‌اند.
هداوند افزود: در خصوص این پرونده سه مالخر در شهرهای تهران و فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل طلا و سکه، لوازم شخصی شامل موبایل و ساعت‌های گران قیمت، لوازم خانگی و پلاک خودروهای مسروقه کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: تا کنون ۵۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شدند که ارزش ریالی اموال به سرقت رفته حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کشف ۳۶ کیلوگرم حشیش در البرز
وی همچنین از کشف ۳۶کیلوگرم مواد مخدر حشیش در طی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و تهران بزرگ خبر داد.
هداوند گفت: به دنبال اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و تهران بزرگ، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه محمدشهر کرج شناسایی شد.
وی افزود: پس از چند شبانه روز تحت نظر قرار دادن متهمان، در نهایت مخفیگاه آنها در منطقه محمدشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی چهار قاچاقچی مواد مخدر در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۶ کیلوگرم حشیش کشف شد.
هداوند از توقیف ۲ خودرو از متهمان در این عملیات خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده قاچاقچیان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند. 

دستگیری موبایل قاپ های حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در کرج 
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.
سرهنگ حکمت اله شجاعی اظهار کرد : در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در مناطق شمالی شهر کرج، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان با حساسیت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی در مناطق وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی هر ۲ آنها را دستگیر کردند.
شجاعی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکارهای اولیه با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران به ناچار به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی در مناطق شمالی شهر کرج اعتراف کردند.

دستگیری اعضای باند سارقان اماکن و خودرو در کرج 
فرمانده انتظامی کرج از دستگیری باند سارقان اماکن و خودرو با ۳۱ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.
سرهنگ پیمان گودرزی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت متوالی اماکن و خودرو در منطقه جهانشهر کرج، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری۱۳ باهنر قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به دستگیری هشت سارق حرفه‌ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج، تصریح کرد: باتشکیل تیم اطلاعاتی دقیق و با هماهنگی قضایی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۳۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، خودرو و موبایل‌قاپی در این شهرستان اعتراف کرده‌اند.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات