یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۴۵ فقره سرقت در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سه نفره ‏سارقان اماکن خصوصی با ‏۴۵ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبر داد.‏

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی، در نهایت موفق به شناسایی سه نفر سارق در این خصوص شدند.
هداوند بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی سارقان در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از مناطق شهرستان کرج دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجه با مدارک و مستندات پلیسی به ۴۵ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در مناطق مختلف شهرستان کرج اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری باند سارقان تحت عنوان مامور در کرج
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند سه نفره سارقان ‏تحت عنوان مامور قلابی با ارتکاب به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبر داد‎.
سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: در پی وقوع چند مورد اخاذی تحت عنوان مامور که افرادی با یک دستگاه سمند نقره ای جلوی شهروندان را گرفته و خود را مامور فراجا معرفی و به بهانه فروش مواد مخدر اقدام به گرفتن گوشی تلفن و وسایل همراه مالباختگان نموده و از محل متواری می شدند مراتب موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی ماموران ، سرانجام سه نفر متهم این پرونده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، هر سه متهم در یکی از مناطق شهرستان کرج دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی گوشی همراه مسروقه کشف شد افزود: متهمان به ۲۰ فقره سرقت تحت عنوان مامور اعتراف کرده و تلاش برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات