چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار ویژه کرج مطرح کرد

ضرورت اقدام موثر برای بهبود معیشت مردم

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به اینکه رفع دغدغه‌های کرج نیازمند همراهی مجلس است، خطاب به منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معیشت مردم یکی از موضوعات جدی است که باید اقدامات موثری برای آن داشت.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی  روز پنجشنبه در مراسم اعطای اعتبار نامه منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با کمبود سرانه‌های بهداشتی و آموزشی مواجه هستیم که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی جدی در حل آن‌ها گام برداشت.
وی خطاب به منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معیشت مردم یکی از موضوعات جدی است که باید اقدامات موثری برای آن داشت.
رمضانی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم به رغم حجم کاری که برای تامین مطالبات و نیازهای مردمی در شب عید و ماه رمضان داشتیم به بهترین شکل در فضایی سالم برگزار شد.

نهضت مدرسه سازی در البرز به جد دنبال شود
معاون استاندار البرز اضافه کرد: دراجرای طرح نهضت مدرسه سازی و ساخت ۱۰۰ مدرسه جدید در استان البرز به اتخاذ تدابیر مناسب نیاز است.
رمضانی یکی از دغدغه های خود را افزایش سالانه ۱۵ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی آن دانست و گفت: این درحالی است که در کنار این افزایش در شهرستان کمبودهایی در بخش سرانه آموزشی وجود دارد.
وی تاکید کرد: اگر توسعه فضاهای آموزشی نداشته باشیم با مشکل جدی مواجه می شویم و باید اقدامات موثری دراین زمینه داشت.
معاون استاندار البرز درادامه به بحث اداری شهرستان کرج و کمبود ها دراین زمینه اشاره کرد و افزود: برخی از دفاتر ادارات کل در شهرستان بوده و برای شهرستان مستقل پیش بینی خاصی دراین زمینه صورت نگرفته است.

پیش بینی ۶۶۹ حوزه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرج
معاون استاندار البرز از پیش بینی ۶۶۹ حوزه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراین حوزه خبرداد.
رمضانی افزود: مرحله اول انتخابات بدو ن حاشیه در رقابت سالم بین داوطلبان برگزار شد و محله محور بودن از ویژگی های منحصر به فرد آن بود.
وی یاد آورشد: ۲۲ هزار نیروی اجرایی در دور اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه بودند.
رمضانی تاکید کرد: تمام تمهیدات برای برگزاری دوره دوم انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرج پیش بینی شده است.
معاون استاندار البرز بیان کرد: در دوره دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رغم تلاش های دشمنان برای کاهش حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، مشارکت پرشوری را رقم خواهیم زد.

جانمایی شعبه‌های اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس در کرج
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج نیز از جانمایی شعبه‌های اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس خبرداد.
مهدی آقابراری افزود: چینش‌های لازم دراین زمینه انجام شده و ۷۲ شعبه اخذ رای نسبت به دوره اول تعداد شعب اخذ رای کاهش یافته است.
وی بیان کرد: این شعب به دلایل مختلف از جمله نزدیک بودن به هم از نظر فاصله حذف شده است.
آقابراری گفت: در دوره اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس ۳۵۱ نفر داوطلب داشتیم که در رقابتی سالم همراه شدند.
در این مراسم اعتبار نامه علیرضا عباسی منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی معاون استاندار البرز، فرماندار ویژه کرج اعطا شد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات