دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور

کرج اولین شهر است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‎‌مند می‌شود

وزیر کشور با اشاره اینکه راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل و نقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته، گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‎‌مند می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج به خبرنگاران گفت: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.
وحیدی گفت: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد.
وی با قدردانی از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج به خاطر سرعت بخشی به پروژه برقی‌سازی اتوبوس‌ها اظهار کرد: زیر ساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین وتکمیل است.
وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.
وی با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی البرز از جمله آزادراه شهید سلیمانی کرج گفت: عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.
وحیدی افزود: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.
وزیر کشور در سفر به استان البرز از آزادراه شهید سلیمانی بازدید کرد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات