جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج:

40 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی وضعیت آسفالت معابر تخصیص داده شد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از تخصیص اعتبار 40 میلیارد تومانی در بودجه سال 98 به منظور ساماندهی وضعیت آسفالت معیوب معابر خبر داد.

مهدی حاجی قاسمی در گفتگو با رمزگشا نیوز از کرج اظهار داشت: فرسودگی آسفالت معابر یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از محلات و محورهای سطح شهر مشاهده می شود و به همین جهت در بودجه سال 98 شهرداری کرج اعتبار 40 میلیارد تومانی به این سرفصل اختصاص یافته است و امیدواریم که پاسخگوی بخشی از نیازها باشد.

وی با اشاره به اینکه گرچه در این فضا چالشی به نام سرعتگیرها وجود دارد، افزود: سرعتگیرهای کرج بسیار آزار دهنده هستند و تقریباً به یکی از جاذبه های شهر تبدیل شده اند! شاید عده ای با سرعت غیرمجاز مرتکب تخلف رانندگی شوند اما بنا نیست ما همه را به خاطر اشتباه عده ای مجازات کنیم.


 حاجی قاسمی با بیان اینکه هدف از احداث تقاطعات غیرهمسطح با هزینه های میلیاردی روان سازی ترافیک است، گفت: نصب سرعتگیر و کاهش سرعتِ ترددها قابل دفاع و علمی نیست وما باید شهر را به قالب های استاندارد یک کلانشهر نزدیک کنیم و به جای اداره شهر با مکانیزهای اجباری، به دنبال فرهنگسازی و توسعه آموزش های شهروندی باشیم.

وی ادامه داد: ما به جای اینکه در شهر سرعتگیر اضافه کنیم باید به آموزش شهروندی در این راستا بپردازیم.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات