یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست تبیین قانون انتخابات و تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی انتخابات در البرز برگزار شد

دومین نشست تبیین قانون انتخابات و تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی انتخابات ویژه مدیران رسانه‌های خبری و اهالی رسانه استان با حضور مقامات عالی رتبه سیاسی و قضایی استان، در محل سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: دومین نشست تبیین قانون انتخابات و تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس محترم ستاد انتخابات استان البرز، مددی، دادستان مرکز استان البرز، نجف نیا، معاون فرهنگی دادگستری استان البرز، رمجی معاون حقوق عامه و پیگیری از وقوع جرم دادگاه عمومی و انقلاب کرج، تدین مشاور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و جمعی از مدیران رسانه‌های خبری و اهالی رسانه استان با هدف تبیین قانون انتخابات، تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی و حضور پرشکوه مردم در انتخابات برگزار شد.
این نشست با خیر مقدم جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز آغاز شد و در ادامه اهالی رسانه دغدغه‌های صنفی خود را مطرح کردند.
سپس مسئولین ضمن تقدیر از زحمات مدیران و خبرنگاران استان و تبیین بخش‌های از قانون انتخابات همچنین تاکید بر رعایت قانون در تبلیغات انتخابات و توجه ویژه بر حفظ شخصیت و جلوگیری از تخریب کاندیداها، بر لزوم تلاش همگانی برای مقابله با تبلیغات مخرب دشمنان و اطلاع‌رسانی لازم در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کردند.
در پایان این نشست نیز اهالی رسانه حاضر در نشست سؤالات خود را مطرح کردند و مسئولین در جلسه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران و مدیران رسانه‌های خبری استان بودند.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات