دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

«سرو ایرانی» در دستان استاد فتحعلی بیگی از مفاخر استان البرز

نشان ملی سرو ایرانی به شش هنرمند پیشکسوت از جمله استاد داوود فتحعلی بیگی که یکی از مفاخر و هنرمندان نمایش استان البرز است، اعطاء شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: در آئین اختتامیه نخستین رویداد جایزه ملی آموزش هنر و آیین اعطای نشان «سرو ایرانی» که طی آن شش نفر از هنرمندان پیشکسوت عرصه‌های مختلف هنر موفق به کسب این نشان شدند، وزیر ارشاد از ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان‌ها، افزایش سرانه استفاده از محصولات هنری برای همه مردم ایران، رفع موانع حمایتی دولت از بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی عرصه هنر خبر داد.
آیین اختتامیه نخستین رویداد جایزه ملی آموزش هنر و مراسم اعطای نشان «سرو ایرانی»، ویژه هنرآموزان و مدیران هنرستان‌های هنر‌های زیبا و تجلیل از مفاخر آموزش هنر در چارچوب جایزه ملی آموزش هنر در تالار رودکی تهران برگزار شد.
همچنین سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پیام تبریکی خطاب به استاد فتحعلی بیگی اظهار کرد: هنر اصیل و ماندگار، هنری است که سبب‌ساز سوق دادن آدمی به درنگ در عظمت خالق بی‌چون و جلوه‌های جاودان آفرینش شود تا از این رهگذر روح و روان آدمی دمی رامش پذیرد.
اینجانب، موفقیت جنابعالی را در کسب نشان ملی سرو ایرانی که افتخاری شایسته برای جامعه هنری ایران‌ زمین و استان البرز است را صمیمانه تبریک می‌گویم و سلامتی و تندرستی جنابعالی را از درگاه منان خواهانم .


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات